2011. május 23., hétfő

nagy virág cserepes növény minimális ültetvényes könyv galagonya

nagy virág cserepes növény minimális ültetvényes Papír Rotdorn:
Szerezd meg a ritka alkalom egy nagyon különleges darab a tulajdon / vásárolni a kertben.

Ez kaspó én építettem magukat.
E célból vágtam egy nagy LPG tartályt.
Ezután fordítsa hegesztett láb-és dísztárgyakat.
küldött homokfúvással és horganyzás (a költség egy vagyonba).
Anschliesend töltött talaj-és ültetett egy kertész is.
Kivéve a fa. Hogy van egy galagonya faiskola.

Ő eladó csak azért, mert a végzett munkája során rehabilitációs központ állni kell alakítani.
Mivel nem lesz neki is.
Ha 25 óra előtt az árverés végén még mindig úgy néz, mivel senki nem érdekelt jelentős mértékben, én is azt előttem, hogy vessen véget az aukció elején.

Most a tények.

Épült: 2000
Pot átmérő: 128 cm
Pot magassága: 95 cm
Vastagsága: kb. 7 mm
Pot súly: kb. 200 kg
Kötet: alig több mint 1000 liter (akár felső szélét)
A bank egy alsó nyílás, így a növények megfulladni.

Föld tömege: kb. 700 kg
Teljes súly: kb. közel 1000 kg

A fa magassága: 320 cm felett a bankban felni
Magassága a bokor: 110 cm felett a bankban felni

Kérjük, ne kérdezd a nevét más növények. Tudom, hogy csak a borostyán.
Őszén egy kis színes levelek (lásd a képet)

A bank elérhető és könnyen megtalálható utcára.
Felszámítani tudok rendezni egy teherautó.
Egy megfelelően nagy tandem kocsi pótkocsi tudtam kölcsönkérni azt.
Én is bérelni a lépés egy sugara 50 km is.
A gyorsabb hajtás, azt csomagolás fel a fa fólia.
Ha a fa nem kell maradni umbedingt is a közlekedés közlekedési vállalat.
Ár: 850 EUR VB